آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 18 سال و 13 روز سن داره

آوا،صدای خوش زندگی

تا حالا مامانی رو دیدی که غذاشو به بچش نده؟؟؟

1394/1/30 19:50
نویسنده : مامان منصوره
981 بازدید
اشتراک گذاری

چند دقیقه پیش برای عصرانه به آواخانم به قول خودش بستنی مسقطی میدادم .وقتی که همه رو خورد وتموم کرد برای خودم یه ساندویچ درست کردم که بخورم .وروجک کوچولو هم دلش خواست منم چون عجله داشتم که برم کارامو انجام بدم مدام بهش میگفتم زود تر بخور تا من همشو نخوردم،بعداز چند بار که تکرار کردم یه دفه با بغض گفت تا حالا مامانی رو دیدی که غذاشو به بچش نده ؟اون موقع قیافه من این شکلی شدتعجب.بعدشم رفت تو اتاقش وگریه کرد.منم مات موندم که این بچه چی میگه.ساندویچ منو که خورد تموم کرد،دوباره براش ساندویچ درست کردم وخورد .

عکسای این پست رو بعدا میزارم.

عکسها اضافه شدخجالتالبته باکلی تاخیرچشمک  

 

اینجا اومده بودی تو اتاقت وبه من میگفتی نیا پیشم.

 

 

خیلی کم پیش میاد که اینقدربااشتها غذایی رو بخوری .

 

 

نوش جونت  عزیزم.

نظرات (15)

مامان بهار
31 فروردین 94 17:09
آوای عزیز چه شیرین زبونی هزارماشاله
مامان منصوره
پاسخ
نگو که هرچی بگم کم گفتم
مامان آنیسا
2 اردیبهشت 94 8:53
از دست این وروجکا با این بزرگ حرف زدناشون
مامان منصوره
پاسخ
اره واقعا.من که جلوش کم میارم
مامان فاطمه
2 اردیبهشت 94 20:50
مامی جون
5 اردیبهشت 94 15:52
ای جانم چه بانمک وشیرین زبونه خداحفظش کنه
مامان منصوره
پاسخ
خیلی بلاست این دخمل ما
مامان ریحانه
6 اردیبهشت 94 20:29
عززززززززززززززززیزم من موندم شما وروجکا این حرفا رو از کجا یاد میگیرید بوووووووووووووووس واسه آوای شیرین زبون
مامان منصوره
پاسخ
اره واقعا ،بعضها فکر میکنن بهش یاد میدم این حرفارو
مامان گلشن
7 اردیبهشت 94 18:50
ای جونم .حرف شما رو جدی گرفته ..فدای شیرین زبونیات قند و عسل
مامان منصوره
پاسخ
همیشه باید بخاطر یه لقمه غذا دنبالش کنم تا بخوره حالا اون روز اینجوری میگه به من
مامان فدیا
8 اردیبهشت 94 11:36
ببین چقدر دنیاشون پاک و بی الایش و چه زود هر چیزی باورشون میشه
مامان منصوره
پاسخ
اره عزیزم همینطوره.
ننه علي
9 اردیبهشت 94 0:17
همشون این طوریناااا علی آقای ما هم یه چیزی رو بهمون تعارف میکنه، اما وای به روزی که بخوریمش
مامان منصوره
پاسخ
اره جونم.دلشون اندازه دل گنجشک کوچیکه
مامانی سارا و بابا جون رضا
12 اردیبهشت 94 15:36
ای جونم .قربون اون قلب کوچولوش
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
12 اردیبهشت 94 18:47
خیلی بلایی خاله جونی
مامان منصوره
پاسخ
اره خاله جون من خیلی بلام
مامان فرح
13 اردیبهشت 94 23:38
ماشالله به این خانوم خوشکله با این شیرین زبونیاش،از طرف من ببوسیدش،لطفا به وب ماهم سر بزنید
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم .بازم بیاین پیشمون
مامان عاطفه
14 اردیبهشت 94 14:42
مامان زهرا
15 اردیبهشت 94 16:11
ای جونم شیرین زبوووووون ،از طرف من ببوسش
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان عسل 
21 اردیبهشت 94 12:32
نوش جون..شیرین زبون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون .