آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 18 سال و 19 روز سن داره

آوا،صدای خوش زندگی

دخترم دیگه مهد نمیره

1393/11/7 17:46
نویسنده : مامان منصوره
668 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

از ١٦دی که دوباره سرما خوردی و بردمت دکتر دیگه نفرستادمت مهد .از اول مهر تا حالا فکر کنم چهار یا پنج بار سرما خوردی وهر بارم کلی وزن کم کردی تا دوره دارو هات تمام میشد دوباره سرما میخوردی بعد از مشورت با دکترت نتیجه بر این شد که چند وقت شمارو مهد نفرستم و شکر خدا تو این چند وقت دیگه سرما نخوردی.خودت خیلی دلت میخواد بری مهد ولی نمیشه عشقم.ا

نظرات (22)

مامانی تبسم
7 بهمن 93 19:00
عزیز دلم ...خیلی ناراحت شدم اما سلامتی خیلی مهمه منم دچار همین مشکل هستم اما اعتقاد دکتر پسرم بر این است که اینطوری بدن بچه قوی میشه و در دوران های بعد کمتر مریض میشه.. پسرک من هم مدام از مهر مریضه متاسفانه انشاالله تن فرشته های کوچولومون سلامت باشه
مامان منصوره
پاسخ
آره عزیزم من که کلی غصه میخورم وقتی که دخترم مریض میشه ایشالله هیچ بچه ای هیچ وقت مریض نشه
مامان ریحانه
7 بهمن 93 19:51
ای جاااااااانم حیف شد آخه دختر بچه ها مهد و خیلی دوست دارن امان از دست این سرماخوردگیها که بچه ها رو خونه نشین کرده ببوسید آوا جونو
مامان منصوره
پاسخ
آره خیلی مهد رو دوست داشت ایشالله وقتی هوا بهتر شد دوباره میفرستمش
مهتاب مامان اشکان
7 بهمن 93 19:55
سلام به آوا جون و مامانش.چه دختر نازي عزيزم چند بار ديدم كه اومديد وب پسرم و فقط لايك كرديد.ممنونم عزيزم از حضور گرمتون در وبلاگمون. اميدوارم هر چه زودتر آوا جون به سلامتي كامل برسند و برن مهد. ببوسيد روي گل آوا جونو
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داری بازم به ما سر بزن.انشالله
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
8 بهمن 93 9:07
الهی فداش شم. منم از همینه مهد خیلی می ترسم.
مامان منصوره
پاسخ
خدا نکنه عزیزم همیشه سلامت باشید.از یه طرف خوبه بچه وقتشو با هم سناش میگذرونه ازیه طرف این مشکلا رو هم داره
مامان ندا
8 بهمن 93 21:55
آخی..الهی.. امان از این ویروس ها آوای نازم
مامان منصوره
پاسخ
آره واقعا امان،مرسی گلم
آیداکوچولو
9 بهمن 93 13:59
امیدوارم دیگه هرگز مریض نشی آوا جونی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی از آرزوی قشنگتون.انشالله
مامانی
9 بهمن 93 17:44
آواجووونم بایدخیلی مواظب خودت باشی الهی خاله فدات بشه
مامان منصوره
پاسخ
چشم خاله جون.ایشالله همیشه سلامت باشه عزیزم
مامانی
12 بهمن 93 11:07
وااای الهی ایشالا زودتر خوب شه نینیت البته دیگه نینی نیستش خانومم شده
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم.
مامان زهرا
12 بهمن 93 14:34
سلام آوا جون خدارو شکر که خوب شدی انشاالله دیگه مریض نشی گلم
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی ،انشالله هیچ بچه ای مریض نشه.آوای ماهم همینطور
مامان زهره
14 بهمن 93 0:20
انشاله دختر گلمون هیچ وقت مریض نشه
مامان منصوره
پاسخ
انشالله
افسانه
15 بهمن 93 1:47
سلام گلم . خوبی ؟ آخی ! عزیزم ! خدا رو شکر که حال دخمل ناز خوب شده کار خوبی کردی مامانش یه مدت نفرستادیش مهد ایشالله دخمل نازمون همیشه تندرست و سلامت باشه و لبش خندون ببوسش ناز گل خاله رو
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم .خدارو شکر حالش خوبه ولی صبح که از خواب بیدار میشه همش میگه مامان امروز میتونم برم مهد وقتی که اینو میگه من کلی غصه میخورم
مامان لیانا جون
15 بهمن 93 19:30
عزیززززم سلامتی دخملمون مهمتره عزیزم منتظر عکسای خوشگل اوا جونی هستیم
مامان منصوره
پاسخ
سلام خاله جون .این روزا خیلی سرم شلوغه ؛اولین فرصت حتما
مامان کیمیا
16 بهمن 93 0:54
نازی،ایشالله زود زود دوباره بتونی بری مهد خاله جون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم، انشالله
مامان عسل 
19 بهمن 93 8:38
سلام مامان گل خوبی آواجونم چطوره ایشالله که خوبین...وااای مامانی ازسرماخوردگی نگوماخیلی گرفتارش شدیم کارخوبی کردی دراصل ماماناوقتی بچه اشون مریضه نبایدمهدبفرستن من خودم یه چندسالی مربی مهدبودم هیچ وقت بچه ای که مریض بودونمیزاشتیم به مهدبیادمگردرمواقع ضروری چون بچه هاباهم درتماسن وسریع اون مریضیومیگیرن یه مدتی نفرست بزاراوضاع جسمی آواجون هم روبه راه بشه...ایشالله هیچ وقت مریض نشی آواجوووونم
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم،ممنون شکر خدا خوبیم.امیدوارم که شما هم خوب باشید.تو این یک ماه که خدارو شکر خوب بوده ودیگه سرما نخورده امیدوارم که هیچ بچه ای مریض نشه اوای منم همینطور عسل نازم رو ببوسش
مریم
20 بهمن 93 9:57
سلام منصوره جون. امیدوارم آوا جونم زودتر خوب بشه. منم همین مشکلو با بردیا دارم. دائم سرما می خوره. چند روز بعد از تموم شدن دوره اش دوباره سرما می خوره. خیلی ضعیف شده. بردیا که مهد نمی ره. پس من باید چه کار کنم؟
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم شکر خدا آوا دیگه سرما نخورده انشالله بردیا جونم خیلی زود خوب بشه ودیگه سرما نخوره.
مامان بهار
20 بهمن 93 17:32
عزیزم . آواجون چه دخترخوبیه که مهد رو دوست داره ان شاله هوا که خوب شد دوباره برو مهد
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم.انشالله دخترم از بهار دوباره میره مهد
مامان آنیسا
29 بهمن 93 10:40
آخی عزیزم خاله جون همینجوره بچه ها وقتی مهد میرن همش مریضن
مامان منصوره
پاسخ
اره عزیزم خدارو شکر ازوقتی که مهد نمیره دیگه سرما نخورده
مامان لیانا جون
4 اسفند 93 23:05
کجایی منصوره جووون خبری نیس ازتوون اوا جووونم چطوره؟؟
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیرم؛خیلی سرم شلوغه.لیانا جونو از طرف من ببوس
kosar
24 فروردین 94 16:49
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم.شما لطف داری،به وبت سر زدم ولی همش رمز داشت
سحر
31 تیر 94 8:09
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!