آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 18 سال و 26 روز سن داره

آوا،صدای خوش زندگی

گل من

1393/4/25 18:00
نویسنده : مامان منصوره
517 بازدید
اشتراک گذاری

عکس بچگی های من وخاله جون

فداش بشم چه نازه دخترممحبت

(جشن آرمین)

چه عروس نازی!!!!!!!!!

 

دوتا دختر ناز آیلین جون و آوا جونبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لباسی که تنته رو تازه برات دوخته بودم شمام خیلی خوشت اومده بود هر کاری کردم از تنت در بیارم نزاشتی وآخرش با همون لباس خوابیدی.

 

 

 

 

 

عزیز دلم از اونجایی که شما برچسب خیلی دوست داشتی ماهم برای هر کار خوبی که میکردی به شما جایزه برچسب میدادیم.با همین روش تونستیم دستشویی رفتن رو به شما یاد بدیم.

 

نظرات (7)

نیلوفر
25 تیر 93 18:24
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
فــــــــــریبا
31 تیر 93 19:01
سلام منصوره جون ماشا الله دختر نازم چه عروسی شده جیگرشو خام خام خانومم چه هنر مند چه لباس خوشگلی دوختی برا دخملی کاش منم بلد بودم برا دخترم لباس بدوزم دستت درد نکنه مامانی خیلی لباسش نازو خوشگل شده فکر کردم لباس آماده گرفتی براش تا خوندم متوجه شدم هنر دست خودته دست مریزاد عزیزم جدی دخترم چقدر به شما رفته خیلی شباهت دارید هزار الله اکبر اووف اون عکسای عینکیشو برم من چه تیپ میزنه این جیجر خانومی جای من حسابی لپاشو بووس اخرشم گاززززززز
مامان منصوره
پاسخ
سلام فریبا جون مرسی عزیزم لطف داری شما.کوچولو شمام خیلی خوردنیه
مامان آنیسا
1 مرداد 93 7:38
عکسات خیلی ناز شده جیگر خاله
مامان منصوره
پاسخ
سلام خاله جون مرسی که به ما سر زدی
مامان گلشن
12 مرداد 93 10:06
هزارماشاالله به خانم نازنین ااااااامیدوارم به ماسربزنید
مامان منصوره
پاسخ
با کمال میل عزیزم
مامان مهناز
12 مرداد 93 12:50
سلام به آوا خانم و مامانش دختر نازی دارید خدا براتون نگه داره خاله ممنونیم که به وبلاگ پسرم سر زدید شما یکی از دوستان سامین جون هستید
مامان منصوره
پاسخ
سلام خواهش میکنم خوشحال شدم از اینکه به ما سر زدید امیدوارم دوستای خوبی باشیم
مامان روژینا
13 مرداد 93 12:43
به به چه عروسک خانم خوشگلی چه لباس عروس نازی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان امیرعلی
13 مرداد 93 15:48
سلام هزار ماشالا به این گل دخختر ناز و ملوست........... خیلی خوشکل و جیگره خدا حفظش کنه
مامان منصوره
پاسخ
. مرسی مامان امیر علی بازم به ما سر بزنید