آواآوا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
زندگی مشترکمونزندگی مشترکمون، تا این لحظه: 18 سال و 26 روز سن داره

آوا،صدای خوش زندگی

برای نفسم

1393/5/15 20:16
نویسنده : مامان منصوره
565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسمبوسمحبت

نمیدونم الان که داری وبلاگتو میخونی چند سالته امیدوارم  همیشه سالم سر حال باشی وهیچ غصه ای تو دل کوچولوت نباشه عزیزم واینو بدون که مامان وبابا دوستت دارن محبت

جونم برات بگه.........

اولین بار که گفتی بابا 9 ماهت بود.بوس

وقتی که برای اولین بار مامان گفتی و من از خوشحالی بال در آوردم10 ماه بودی عزیزم.من رفته بودم(.....)وشما پشت در بودی ومدام به در میزدی ومیگفتی ماما...ماما...وااااااییییی نمیدونی که چقدر خوشحال شدم.بوس

 

وقتی که میرفتیم مهمونی جاییکه کسی رو نمیشناختی از بغلم جم نمیخوردی واگه مردی اونجا بود که دیگه بدتر کلا رابطت با آقایون خیلی خوب نبود جز چند نفر.زیبا

کلا خیلی به من وابسته هستی بدونه من جایی نمیمونی حتی وقتی 2 ماهت بود کسی که نمیشناختی بغلت میکرد بغض میکردی وتا بغلت نمیکردم آروم نمیشدی.محبت

دایره لغات دخترم البته تا جایی که یادم میاد.....متنظر

آب..........................آبه

تیتی......................لباس

ددر........................بیرون رفتن

وقتی که بزرگترشدی معمولا کلمات رو درست میگفتیمتنظر

تختوموغ.................تخم مرغ

تونتورول.................کنترل

ارینکه....................برای اینکه

انوش.....................خاموش 

اشن.....................روشن

میانکالهله..............میانکاله(توخونته عشق به میانکاله مثل بابا)

بوش بوش..............حمام

دیگه یادم نمیاد اگه یادم اومد بعدا برات مینویسم عزیزم.قوی

 

 

نظرات (4)

مامان آنیسا
20 مرداد 93 8:18
مامان منصوره
پاسخ
مرسی مامان آنیسا
ps
20 مرداد 93 16:53
مامانه ملیکا
21 مرداد 93 9:35
سلام عزیزم امیدوارم که دخترت از وبلاگش خوشش بیاد و در اینده خاطرات بچه اش رو بنویسه
مامان منصوره
پاسخ
سلام، مرسی امیدوارم
مامان فاطمه
9 شهریور 93 8:31
واقعا دختر نعمته.هر خونه ای که توش دختر نباشه صفا نیست.روزت مبارک عزیزم با تاخیر. راستی شما هم به جمع دوستان ما اضافه شدید.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم لطف کردی